Paparazzia

Åkte in till stan tidigt imorse för att köra halkbana. Var ganska nervös när jag insåg att jag inte visste om man kunde kugga. Fick dessutom representera körskoleeleverna i "stickprovet" för "manövrering av bil". Gjorde mig inte mindre nervös..

Träffade inne på genomgången en trevlig tjej och vi bestämmer oss att köra med varandra. Tanten som höll i det hela hade andra planer. Kändes inte jättebra då, men hela gruppen var jätteschysst o killen jag körde med hela tiden sen var supertrevlig så det blev bra iallafall. Hade riktigt roligt ute på banan!


Väl på jobbet sen kommer vi till det intressanta nr 2 för dagen.
Jag har börjat blivit ett fotoobjekt! Den annars trevlgia 90an trycker upp en kamera i facet på mig när jag som bäst står o knappar in läsk el nått annat oviktigt. 2 gånger i rad! O äcklet hotar med att lägga upp de på bilddagboken.
Jag ska minsann komma på något sätt att hämnas.. plantera diesel i hans bensin eller något annat farligt..
ingenting ska upp på bdn här inte.. Inte på mig och på hans iallafall...


Jag har suttit i telefonkö i över en timme nu... Jag borde uppfinna en egen kö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback