Sista någonsin

Jag är inte lika sentimental som jag borde. Jag har insett att det här den sista dagen på mitt troligtvis sista riktiga sommarlov. Känns väldigt tråkigt, speciellt när jag inte vet vart sommaren tog vägen? Den smög sig tydligen förbi ovanför taket över pumparna på OK, helt osynlig o utan att jag fick ta del av den. Men nu ska det inte deppas för det.

Pappa åkte hem imorse, vi har åkt mc hela helgen. Lärdommarna av detta är att man bör tänka igenom sitt klädval, från topp till tå. Invändigt som utvändigt, det går inte att förmånga gånger säga vilken hjälm som ska följa med (om man inte vill riskera att se ut som globen, fast i svart...) samt att jag nog aldrig kommer bli en riktigt knutte.
Även om jag såg minst sagt rolig ut trots att jag försökte att dra ner på mc-stilen så mkt jag kunde....


Idag har jag städat, diskat och nu senast varit nere i centrum o handlat lite samt solat. Skönt. Ska ta en riktigt lång dusch sen, kika igenom lite kläder..Sen känner jag för att göra något. Är rätt rastlös..Vill umgås. Men jag har nog inget att hämta från favoriterna ikväll tyvärr..

Får se vad som händer, tjing tjing!




"- Jag brukar oftast vara sist från festen så det ligger nog lite i min natur att inte veta när man ska lägga ner"
Timbuktu, jag älskar Timbuktu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback