Smält

En lektion idag, då Gunnar är hemma med "lill-gunnar" så hade vi bara närvarokoll o sedan fick vi gå. Nödvändigt, mkt.

Eftersom att Sara hade körlektion senare fördrev jag några timmar på stan med Jenn o Camilla innan vi skulle in till Etuna.  Stekande varmt var det så vi köpte lite frukt o satte oss i Västerviken. Finns knappt mysigare då vädret är så här. Jag hade dock alldeles för mkt kläder på mig så jag satt i skuggan medan Camilla la ut en filt o stekte i solen.

Jag o Sara drog till Etuna sen på en snabbvisit. Var på jakt efter ett linne till helgen samt lite presenter. Lyckades tillsist hitta allt vad vi sökte och kunde efter några timmar åka hem, lite gladare, lite fattigare, mkt tröttare.

Har tagit mitt förnuft till fånga under kvällen o städat upp lite ytligt o diskat. Så att de slipper se fördjävligt ut här imorgon. Full fart hela helgen! :)



"- Tänk om de skulle bli nått fel med spåren o tågen skulle köra in i varandra...vilken jävla smäll det skulle bli!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback