Snart slipper jag det här

Om det är något som jag blir så ofantligt arg på varenda gång jag är här uppe är att det inte går att ta sig någonstans!

Problem är aktuellt, inte för första gången den här sommaren, imorgon. Jag o Jonna tänkte dra in för en sista kväll ute i Ösd innan jag åker söderut igen. Men vi tar oss inte hem, har inte jättemånga sovplatsalternativ och första bussen hem på lördag går på eftermiddagen. Vi har alltså ett rätt stort problem här. Allt känns som ordnat (el inte ordnat...) i sista sekund och jag jobbar 8-16 imorgon. Bäddat för kaos...

Därav borde jag gå o lägga mig nu... trist att jag har så otroligt massa trevliga människor att snacka med på msn att jag, om ja känner mig själv rätt, kommer sitta uppe en timme till..vara död på jobbet imorgon o glömma massa viktiga saker redan från början..


det blir nog en underbar dag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback