Snyggingar

Jag har sett honom förut, det vet jag nu i efterhand när jag tänker efter. Han hjälpte mig med en skjorta en gång som pappa skulle få. Har dock aldrig tänkt på att killen ser riktigt bra ut. Det finns en konkurrens, kanske blir en vargfight såsmåning om? vem vet?

Ska inte skriva för mkt, för att slippa misstolkas. Men "Du är killen från...!" skulle mycket väl kunna upprepas under nya omständigheter känns det som. Halva inne? Har insett att en kille faktiskt ser jävligt bra ut trots allt, upptagen tyvärr. Men titta är ju tillåtet...
 Nog om det...

Imorgon har jag bara uno lektiono, tänkte ev dra till Etuna o shoppa lite sen. Kändes dock inte lika kul när jag insåg att jag inte får så mycket i lön som jag tänkt mig. Diffade flera tusen, mindre rolig överraskning. Men den kommer på fredag iallafall, tur är väl det.

Händer för mkt i helgen, hinner inte med allt som jag skulle vilja! Får lösas så gott det går. Kul ska vi ha iallafall. Återställa saldot på kontot...? ;)



"Jag vill inte ha nått man kan leva med, jag vill ha något man inte kan leva utan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback