Success!

Varit så jävla nervös så länge, men stenhård som jag är höll jag nerverna på plats, glömde bort att handbromsen kanske bör ligga i när man ska testa om den fungerar o diverse småsaker som gjorde att det inte kändes bra alls.

Men jag har nog aldrig känt en lättnad så skön som när gubben sa "Jaa... körningen är godkänd.."
Jag är så jävla bra!

Ute o kört syrran nu (mina töntsyskon har inte detta snygga lilla kort ngon av dom ännu..) o brorsan ringde precis efteråt o ville ha leverans av kläder in till stan. Åker troligtvis in dit senare ikväll om Jonna är på.


image244


Weheeey :)


(jag har förövrigt precis packat ner 14 par skor i min resväska... :S )

Kommentarer
Postat av: Jennifer

GRATTIS igen gumman :D i knew you could do it :D älskar dig massor syns imorgon :D <3

2007-08-13 @ 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback