Täppt

Idag har varit en bedrövlig dag. Inte nog med att min "titta på film ensam o käka godis-myskväll" igår blev till någon form av "halvdjupa samtal in på småtimmarna-kväll" o jag inte kom i säng förrän halv fem imorse, jag är helt jävla dunderförkyld!

Mitt i min feberyra har jag dessutom snackat med mamma i telefonen o försökt få henne att lösa mina problem inför imorgon. Jag ska trots mitt tillstånd, ta mig in till Ösd på något sätt, göra den där halkbanan (som jag insett att jag inte har en aning om vad det innebär?) och sedan få skjuts hem för att börja jobba o stänga macken.
jag tror att mamma föreslog massa konstiga människor som skulle kunnas tänkas hämta mig. Skulle nästan hellre lifta hem.

O jag vill inte jobba mer nu. Jag mår faktiskt inte bra. Men nu när jag blivit "vuxen" får jag höra vad karrensdagar osv innebär, o inser att jag nog bör gå att jobba ändå. Jag ska ta vara på skolans "sjukanmälningssystem" riktigt väl det här sista året.. Karrensdagar suger..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback