Tjupp Tjupp

Jag borde inte använda mitt kort på sättet jag gör. "Tjupp tjupp" så drar jag kortet o pengarna försvinner utan att jag egentligen vet i vilken fart.

Jag o Sara åkte upp till Sthlm idag och shoppade lite efter att jag köpt ut en platta folköl till mina underåriga classmates. Komiken var hög, spec eftersom att jag inte ens behövde visa leg.
Tåget blev jättesent o jag o Sara speed-shoppade. Båda kärade ner sig i samma skor, hon såg dom dock först så jag köpte ett par stövlar istället. Hittade mkt fina saker faktiskt, basgrejer o vardagskläder så det känns kanon.

Imorgon är det äntligen dags för nollningen, det glädjande beskedet att Saras syrra börjar på Europa imorgon o där med hinner att vara med imorgon kväll gjorde det hela ännu bättre, wonderful!


Ska prova lite kläder nu, känns alltid lika bra när man kommer hem med fulla kassar o beskåda sina inköp!
Sen blir det packning för imorgon. Då ska det packas!



"- Du är typ muminpappan..typ.. uuööh uuööh"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback