Vetande

För många vet för tillfället. Känns inte bra alls. Gick skit ikväll också. Kommer nog gå åt skogen alltihop..

Var på kalas i Nälden ikväll. Min kusin Olle fyllde 6 år. Så himla söt. han ville ha våfflor till middag men valde även surströmming eftersom att hans storebror älskar det. Så för att göra honom glad valde han två maträtter. Alla anadra tyckte tydligen bättre om surtstömmingen. För det var bara jag o Olle som satt där sen med sylt o grädde o smetade ihop dessa på våfflorna. För jag har mitt glada barnasinne kvar, säg har du ditt glada barnasinne kvar?

Jag kände mig verkligen som Malin, 6 år igen. Åt "barnmaten", drack saft istället för kaffe osv. Men, jag tar det så länge jag slipper surströmmingen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback