Walk a mile in my shoes

Idag har jag gått, helt seriöst, runt halva Strängnäs. Stadsvandring på skolan för att "lära känna" varandra bättre. Vi har varit nästan borta i Ulfhäll, borta vid P10 o snudd på uppe vid Vasavallen. Men det är sånt vi gillar på Europa, kamratskap och den s.k eurpoaandan (för att citera C: "Vilken jävla e-anda?"). 


image245
För två år sen var det vi som satt där... Genomblöta, ner äggade, med mjöligt hår och genomfrusna.
I år är det vår tur!


Jag, Tany o Jenn gick o käkade/fikade på Prinsen när vi var klara. Satt o pratade gamla minnen (minnesluckor?), skrattade o njöt i solen. Sara dök upp senare. Gick till Visholmen sen där vi tillsammans med många flera satte oss i en ring för att ha det första nollningsmötet. Kommer bli riktigt roligt, o det var kul att höra ettornas nervositet inför det idag.
Kommer bli skitbra!

 
Gick o solade efteråt, följde med Tany o Jenn till stationen och vandrade sedan hemmåt. Känns att jag gått alldels för långt i alldeles för platta skor. Nu blir det förhoppningsvis något bra på tv, äta upp det sista av mitt godis o sen en dusch. Imorgon börjar första "riktiga" skoldagen, min enda egentligen fulla dag. Ska bli intressant o se vilka som läser juridikprofilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback