Åter igen

Jag gillar verkligen inte att packa nu för tiden. Förut älskade jag att packa väskan, gärna flera dagar innan jag skulle upp. Kan ha att göra med att jag ser det här som mitt hem nu och säger knappt längre att jag ska hem utan upp.

Väldigt mkt att göra just nu, får packa ikväll eftersom att morgondagen är fullbokad långt in på natten.
Det märkliga med mina längre hemfärder är att jag nästan alltid träffar någon ny intressant människa nån vecka innan jag ska upp som jag sedan inte kan träffa på ett tag, eftersom att jag befinner mig i urskogarna. Sånt är lite tråkigt, är inte första gången det händer nu heller så jag vet inte om jag ska tycka att det är komiskt el inte.

Flyger uppåt på torsdag, fram till dess ska jag försöka göra det jag ska här nere, julfest + utgång imorgon blir otroligt nice. Ska som sagt bara försöka hinna packa och städa här innan energin tar slut helt...



"On saturday, Im going to build a gingerbread cake house"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback