Back on track

Det är slutspurt nu, en vecka kvar till julafton o ingen julkänsla alls har infunnit sig trots små försök att ta den till lägenheten. För mkt annat att tänka på. Ganska stressad mest hela tiden, det känns.
Bara få dagar kvar i skolan, jobbat ikväll o imorgon, julfest på onsdag o flyget mitt på dagen på torsdag.

Frågan  jag ställer mig är: När ska jag hinna plugga till sista förhöret, städa lägenheten samt packa allt som ska med upp?

Jag kan för de som är intresserade del ge att jag jobba på julkänslan iallafall. Över 3 kg julskinka ligger i kylen och mamma har bokat upp min lördag för pepparkakshusbygge. Så, det ska nog gå att fixa julkänslan på få dagar så fort snön bidrar med sitt o stressen förhoppningsvis försvinner.


Nu ska jag dyka i säng, behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback