Busy Busy

Jag vet inte när jag var så fullbokad senast. Har knappt varit hemma den senaste veckan känns det som.  Är helt slut i hela kroppen. Slutspurt  i skolan nu o snart jullov. Känns otroligt bra.

Jobbar hela dagen idag, sjukt mkt folk o inte en chans att pusta ut förrän efter 5 timmar, helt galet.
Att jag var död sen julfesten med jobbet igår gjorde inte saken lättare.

Nu ska jag duscha, försöka göra det så fort jag kan utan att stressa ( ? ) och sedan bege mig till Södertälje. Jag kommer somna på tåget o vakna i Sthlm har jag en känsla av. Ska bli rikitgt skönt att lägga sig ikväll.


Men, fortsätta med det jag ska göra, har inte suttit mer än 5 min i sträck på hela dagen, lär fortsätta ett tag..



Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback