En natt i Norrland

Okej, fast vi saknade dunken igår, betalade hutlösa summor för att ta oss in på stället o brände ytterliga waaay för mkt pengar i baren så var det en grym kväll. Mina lyckade kvällar brukar kunna mätas i hur många blåmärken/skrapsår jag har. Idag har jag ett stort sår på foten, skrapsår på benet, en svullen armbåge och en bula i pannan. Jag hade jätteroligt igår!

Jämtarna är snåla, inget snack om saken. Dock lyckades jag få fri tillgång till ett kreditkort och bjöd Oskar på öl en 31 årig snubbe köpte till mig. Kebaben var väldigt god, därav såsen över inprincip hela mig.


image276



"- Jag känner mig lite naken.....men jag har iallafall cheap monday trosor på mig!"

"Huuuuur kunde jaaaaaaaag bli såhääääääääär full?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback