It takes a fool to remain sane

Lyssnar på min klassiska spellista för den här datorn eftersom att musikutbudet är magert. The Ark för tillfället. Inte mig emot. Jonna var precis förbi med en otroligt gullig julklapp, pyssligare människa får man leta efter. Tack! ♥

Gick upp för en stund sen, riktig sovmorgon, tänkte sätta mig i rodden ett tag men kom på att Jonna har nyckeln till gymmet så vi ska dra dit senare istället. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... funderar på en promenad för att lämna filmen vi hyrde igår.


Hittar fortfarande blåmärken placerade på ytterst märkliga ställen sen i tisdags... Pannan börjar anta en smyggrå färg dessutom, mamma har fortfarande inte lagt märke till något. Tack gode gud fö r smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback