Jag hatar nätshopping!

Just nu är jag så otroligt förbannad på HM's jävla shopsida. Jag har aldrig haft problem med att beställa saker på nätet, de brukar för det mesta gå snabbt o smidigt. De senaste veckorna går dock ALLT emot mig.

Orkar inte dra hela historien men, kolosala förseningar, ändrade adresser och otrevlig personal har sett till att mitt paket numera ligger på mamma och pappas fucking köksbord i Mörsil!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, pappa ska posta det imorgon, hann inte med posten idag, så jag kommer troligtvis bli utan kläderna i helgen också. Wiieee...

Jag kan även tillägga att mina bilder som jag framkallat från AudioVideo också verkar vara på villovägar.
"Vi gör självklart en ny beställning om de är så att dom kommit bort", om bilderna isåfall skulle finnas här innan nästa torsdag visste dom dock inte.


Det går bra nu...

Dessutom har min dator blockat msn, helt omöjligt att komma in... Näääe, men de är ljusa tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback