Julstress

De senaste dagarna har varit händelserika o stressiga. Började med en mkt trevlig julfest följt av utgång på Harrys i onsdags. Riktigt roligt, var väldigt länge sedan jag dansat så mkt o länge utan en droppe alkohol i kroppen, jag var chauffören för kvällen.

image275
Abuturientmössorna blev kvällens mest lönlösa försök till förklaringar...


Efter att jag tömt bilen på människor hamnade jag efter lite felkörningar och annat i Vårby, "vaktbåset" på Spendrups kan vara mer händelserikt än man tror mellan 4 och 5 en torsdagmorgon. Bilen blev full på nytt, i dubbel betydelse, vi rullade mot Södertälje innan jag sedan anlände hem klockan 6 på morgonen. Ställde klockan en timme senare men blev väckt kl 10 av Ida som berättade att vi precis sovit bort vår sista julavslutning.

Flög upp mot skogarna senare, landade i Östersund runt 16 men kom inte till Mörsil förrän 22,30. Helt död. Upp tidigt idag för att, som 1 miljon andra människor, brottas i köer på stan för att hitta julklappar. Handlade nästan lika mkt till mig själv som till alla andra. Vågar inte gå in på internetbanken o checka kontot ännu..

Imorgon kommer familjens lilla monster hit tidigt, ingen sovmorgon här inte.. Sova kan man göra när man blir gammal, el hur var det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback