Körd

Igår var jag helt galet rastlös. Hade planerat hela veckan att göra något, så när det inte blev så klättrade jag på väggarna här hemma i min ensamhet. Höll på att sluta med att jag, trots att jag klätt av mig, sminkat av mig, ställt alarm, gått o lagt mig och skulle upp 6 timmar senare, klockan tolv höll på att kliva upp ur sängen och göra mig irodning för att gå ut. Insåg dock det smått sjuka i det hela och släckte lampan för att sedan bli telefonterroriserad en stund. När jag väl somnade vid 3 blev jag sedan väckt igen kl 5, livrädd trodde jag att jag hade försovit mig. Men det var bara en ensam man, promenerandes hem i snön sugen på lite sällskap. Dock kan jag inte prata i min telefon i lägenheten så jag sov en timme till innan jag hoppade upp ur sängen kl 6,30. En timme senare började jag jobba...


Behöver jag säga att jag för tillfället är dödstrött, helt körd på matten och troligtvis kommer ägna kvällen tittandes på film istället för att lära mig inre derivator?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va var det Kinky som väckte dig vid 5? elr vadå? nu känns de som jag har missat nått!

2007-12-03 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback