Ni två

Ni två alltså.... Mer överpositiva går nog inte att hitta.
Jag hade tittat på flygbiljetter ner imorgon, var redo att börja packa väskan men valde att lägga mig på sängen och höl på att börja gråta precis innan Sebbe ringde. Allt förutom tandläkaren har gått emot mig idag.

Men, vi lär väl få det hur bra som helst mitt ute i ödemarken, ändå, även om vi blir utan vatten och toalett.
Glamlodisarna har nog inte gjort sig rätta för namnet än så länge, men lär göra inom kort.
Det jag är mest förvånad över är att tjejerna är överpositiva? Inte ens jag som inte brukar vara den som för det mesta är minst tjinkig av oss tre jublar över situationen "5 pers i en stuga utan vatten". Men. Det blir en intressant upplevelse som sagt...


image278
"Och på den här lappen läser jag Buba. Jag är ledsen Buba men du måste lämna Mörsil!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback