Norrlandsdepp

Jag är mer än less på det här nu.  Jag känner inte ens för att fira nyår här längre. Även om det är nyår + dagarna efter jag sett fram emot i snart en månad.

Antar att jag är världens största pooper på vår planerade "det kommer bli hur grymt som helst-vistelse", men vädret suger, det är troligtvis inte ens värt att betala hälften av vad liftkorten kommer kosta för att åka, trots att jag velat åka skidor sen i september har jag fortfarande inte brytt mig om att åka till pisten för att det är helt värdelöst väder. Jag har gjort det man kan göra här uppe. Träffa släkten, umgås med gamla kompisar o tilblringat lite tid i Östersund. Jag är mer än nöjd. Om det inte var för att nyårsafton var planerad sen länge hade jag blåst av allting o packat Sixten o åkt hem imorgon efter tandläkaren...

Nu ska jag hålla god min i en vecka till, det är inte ens värt att fortsätta deppskriva.. Det är helt otroligt vad jag vantrivs o det här suger....


Och jag tänker inte ens ställa den här frågan till er personligen tjejer för jag vet hur nedröstad jag kommer bli...'
Men finns det inga alternativ till nyår i söder så kör vi en längre vistelse än 2 dagar i stugan på sportlovet eller när som helst då det finns mer snö och tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback