Sweet

Har mått ganska katastrofalt idag. Jobbade två timmar innan jag blev hemskjutsad för att jag låg och kräktes på toaletten. Mindre smickrande...Gulliga på jobbet iallafall.

Däckade i sängen efter en jobbigt "resa" hem. En av mina jobbarkompisar tyckte att jag skulle åka till vårdcentralen för att kolla alla mina vädren etc.

Jag mådde vilket fall verkligen inte bra. Raffe ringde mig en gång men jag sov och orkade inte svara, när han sedan ringde upp var han jätteorolig för att jag inte svarat första gången och kollade att jag levde, inte hade svimmat osv. Gjorde det väldigt klart för mig att jag borde stanna hemma nykter ikväll, vilket jag själv är 100% att jag ska. Eller vara nykter iallafall, nån utgång blir det inte heller.

Sara kom precis förbi med lite grejer hon handlat till mig också, Sweetie!
Du vet verkligen vad jag vill ha! :)  En stor låda med jordgubbsglass var längre än jag tänkte då jag "beställde" bananer och bröd :P

Så, hemmakväll it is. Alla andra drar till Walles, men jag tror att jag för första gången på mkt mkt länge ska lyssna lite på kroppen. Man förlorar inte synen och färgen på läpparna för intet...


Kan förövrigt tillägga att mina kläder hängde på min dörr när jag kom hem samt att jag fick ett samtal får AV som berättade att mina bilder kommit. Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback