Da Weekend

Har varit en märklig helg, men trots det himla trevlig.

I fredags efter skolan åkte vi direkt till Nykvarn för att laga J's middag. Efter handling och matlagning av olika svårighetsgrad kom resten av gästerna. Storebror Nilsson som precis blivit bartender fixade drinkarna och sen blev det käk. Hade supertrevligt o åkte sedan tåget tillbaka till S-näs med Sara. Värmde oss påvägen en stund på trädgårdsgatan, mättade magarna och fortsatte sedan upp till Tingstuhöjden.

Da Weekend
Alla fick olika drinkar. E's var snyggast, M's hade skönaste namnet. "Screaming Orgasm" el något, bör tilläggas att han var väldigt nöjd med sin "kärringdrink".

Igår fick jag ställa klockan för att komma upp i tid. Skulle ner o lämna S på stationen o möta J. Hon skulle följa med mig o kika på en lägenhet. O vad kär jag blev! Övertalningskampanj pågår för tillfället till mina föräldrar. Skulle vara guld o bo där. Så jag hoppas verkligen. Vantrivs här ju mer jag tänker på den andra. :P När vi tittat på lägenheten var båda lyriska. Jag för att jag ville flytta, J för att hon vill att "vi" ska flytta ;)
Blev lite impulsshopping som jag faktiskt är mkt nöjd med, köpte en polo, foundation, gloss o mascara för 300:- alltihopa. Riktigt bra gjort måste jag säga. Trist att jag inte såg att mascaran var blå bara.. Tog förgivet att den var svart. Klantingt av mig....

Kom hem o såg nästan fram emot en stilla eftermiddag med tid till att fixa lägenheten. Då ringde V o frågade om vi ville följa med på fest vid en "ö vid Tosterö". Sure tänkte jag, S hängde på, J skulle på krogen så hon skippade. Stressade ner till stationen för att bli upphämtad, åkte sedan en jeep ut i nowhere. Hade ingen aning om vart jag var. Började bli lite läskigt när ingen annan heller visste det o mottagningen på telefonen försvann. Vi hittade iallafall fram till sist o fick en ganska trevlig kväll kryddat med en sjukt läskig promenad över en stor is, en brand, bastubad, fyrhjulingsåkning och allsång med gitarr.

Har precis insett att helgen typ är slut så jag funderar på att börja städa nu så att de är schysst här i veckan o att jag slipper storstäda på torsdag innan jag åker. Men vill nog ringa mamma o höra vad hon tyckte om lägenhetsbilderna först.


Laters

"- Titta....Det brinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback