Depp

Har varit en havt butter dag. Skulle till stan var det bestämt, blev även så fast med mindre leende o ärenden än jag hoppats. Mamma ringde Graflunds i S-näs innan vi åkte o jag fick tyävrr inte lägenheten. tjejen innan mig i kön hade tagit den... Lackade ur ett tag, men efter 45 min i bilen med hög musik i lurarna var jag redo för tröstshopping.

Hittade massa linnen, brills och även ett supersött halsband, kunde dock inte köpa de sista eftersom att mitt kort är helt fucked up... Måste gå till banken.

Väntar nu på att mammas nybakade bröd ska bli klart, planerar skoteråkning/grillning/semelätning för morgondagen o har en allmänt bra kväll annars.

Fick ett roligt samtal från Elina i bilen på vägen hem btw, kommer upp på torsdag så då får vi sällskap i backen :D Rolig Roligt :)

Men, nybakt bröd nu som sagt. Gillar servicen med att vara hemma ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback