Festen börjar..

Ikväll är det VM-invigning i Åre, jag är inte där. Känns tråkigt. "Det är ju nu det händer, du ska ju vara där det händer!" sa F, o jag har inte känt så himla mkt ang det här tidigare men nu vill jag verkligen vara där uppe. Såg precis att Snook spelar på söndag också. Om jag vetat det o att E åkte upp igår tidigare hade jag kunna sett det men. Inte nu. Dessutom måste jag skippa M's 18-års fest eftersom att jag då den är åkt hem för att kolla på VM. Slalomfinaler, roligt, men artisterna den helgen suger.
Jag är verkligen på fel ställe vid fel tillfälle.
Jag missar både Snook o Timbuktu. Det händer ju inte.. :(

39491-146

Om mamma skulle erbjuda sig att köpa biljetter hem imorgon skulle jag lätt vara "sjuk" på måndag o åkta tillbaka då... Kanske ska lägga fram det förslaget till henne?



Ska fixa mig för kvällen nu tjejerna o jag ska käka. Bäst att bättra på humöret.

Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback