Fyllekossor & Dinoriders

Har nästan precis vaknat, gick o la mig ganska tidigt igår. Efter samtal från tjejerna som var på 18-års fest. Det enda positiva där var väl att det var jag som fick samtalet från en fest för en gångs skull, o där med kan skratta åt det/dom i efterhand("- Var ääär min fyllekossa nånstans?"). Annars hade jag hellre varit där än att sitta här.
Men, saknar er också tjejer, hoppas det blev bättre senare ;)

Det ringde o skickades sms till min telefon hela natten sen, jag blev alltså väckt några gånger eftersom att jag inte tänkt så långt som att sätta på ljudlös men. Gjorde ingen större skada.
Älskar mitt täcke här, om det inte var så stort skulle jag vilja ta med det ner till S-näs.. Otroligt skönt.

Morgonen har tillbringats med Ella i soffan, hon får jämt som hon vill o kom hit igårkväll eftersom att "hon var tvungen att gå till sin mormor o sin Lm". Observera att jag inte är mormor... :P

Ma drog o fixade lite grejer, så kvar blev jag, Lm & E i soffan, tittande på Dinoriders. Yeah.
Kommer ihåg att jag & Pär hade sånna leksaker när vi var små, eller, de var säkert Pärs men det struntade antagligen jag i...

Funderade på om jag kanske skulle prova åka skidor idag, längd alltså, inte utför. Dock brukar jag alltid tycka att det är en väldigt bra idé fram till att ja kommer ut i spåret. Så det kanske bli promenad eller rodd istället. Har ju trots allt ett halvt gym här så de är väl lika bra att utnyttja. Måste röra på mig iallafall. Känns som jag skulle kunna vara gravid i 9 månaden efter allt jag åt igår, o tristressen lär nog snart tas vi så..
Synd att jag glömde löparskorna..



"- Jag skulle bara säga att jag skulle slicka dig i örat om du var här!"
(vad har jag att vänta egentligen? ;P )



 


Kommentarer
Postat av: Sara

malin seriöst, okej att jag vet att jag har sagt de första där, men har jag verkligen sagt att jag skulle slicka dig i örat om du var här?! isånnafall måste jag ju ha varit ironisk iaf :P jaja,. Puuss

2007-02-18 @ 19:45:37
Postat av: Jennifer

Åhh gums hoppas vi inte var FÖR jobbiga :D haha Jag & Sarch saknade dig iallafall!!
Men vi syns ju snart :D:D:D och du MÅSTE ringa imorgon om hur det blir med lägenheten och det!
Älskar dig

2007-02-18 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback