Gaaah

Jag kommer nog aldrig bli någon som planerar mitt arbete väl. Kanske borde tjejerna utsett någon av sig själva till VD för vårt företag, för de senaste dygnen har varit hemska o det beror mkt på att planeringen varit usel, för att vi inte orkat göra jobbet en söndagförmiddag utan hellre i slutändan sitter uppe en hel natt en vanlig onsdag iallafall.

Slitit med affärsplan & affärsrapportsskrivande idag, väldigt tråkigt eftersom att Jenn faktiskt fyllde år (GRATTIS!) och det kändes inte som vi gan henne en fullt så kul födelsedag som vi hade tänkt. Får återgälda det imorgon. känns som att vi jobbat med företaget hela dagen, jag har precis kommit hem, ska sätta mig o plugga till sam-provet imorgonbitti direkt. Har läst 2 sidor hittills. Inte bra alls.

Ang J's dag så tog vi det lite lugnt med firandet fram till lunchen, kände mig riktigt hård o kall under håltimmen då jag o S höll masken om våra (även om de inte var så stora..) planer.
Lurade med oss J till Mälarnen då vi blev för hungriga o hade där väldigt trevligt. Obetalbar min då hon öppnade sitt paket o jag tror tyvärr att halva stället genomskådade vad det var i, trots att hon försökte dölja det och var jättesnabb att lägga på locket igen..

Känner mig som världens sunkigaste människa idag, första skoldagen ever i sån stor tröja som jag hade, slut på foundation och ingen vettig mat för fem öre. Men, sånna dagar får man ha också. Ska om inte handla ny foundation imorgon....

Fick ett mkt roligt samtal från mamma då vi satt o åt! Hoppas på att det går bra, att dom är bättre än det jag har i nuläget och att jag får en sjukt soft födelsedagspresent. Håller tummarna! :)

39491-150

Otroligt sugen på att åka skidor, eftersom att jag inte ska jobba på lovet (hur många gånger är det skrivet nu? :P ) så har jag verkligen tid att åka. Problemet är liftkort. Kollade upp priset för ett säsongskort o kom fram till att jag bara behöver åka 8 gånger för att "åka in" vad det kostar. Vilket inte blir några problem alls med 10 dagar hemma på sportlovet, kommande påsklov o ev. någon helg frammöver. Problemet är att jag inte riktigt har pengarna, just eftersom att jag inte jobbar. Hoppas att någon vill sponsra mig, vore ju kanoners.

"Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute o glider på snowboard & skidor"

Nobody's lonely tonight - Moneybrother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback