Hemma

Hemma idag också, känner mig mkt piggare men är fortfarande snuvig o hostar. Men, i det stor hela bättre som sagt.

Borde sätta mig ner o läsa den förbaskade boken men har ingen lust alls till det. Försöker att få i mig så mkt vitaminer som möjligt genom frukt o liknande. Använde mixern för första gången igår o gjorde smoothies. Var jättegott.

Ska försöka pressa mig själv att läsa iallafall en timme nu, sen ska jag försöka fräscha till mig lite o plocka iordning här. Nu när jag har mer energi än igår känns dock de senare alternativen mer lockande. Men boken är ett nödvändigt ont...
Måste lägga upp en plan för den...


Har precis kollat på massa bilder från helgen, ibland önskar jag att kameran inte var uppfunnen... :P


Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback