I want you so bad

Jag kan inte släppa lägenheten ur tankarna. Ma låter inte helt negativ men jag vill inte hoppas för mkt. Vill bara så otroligt gärna flytta. Ju mer jag tänker på den andra lägenheten, ju sämre känns den nuvarande och idag när vi gick till matsalen o såg fönstret önskade både J o jag att jag hade nycklarna redan nu.

Övertalning pågår som sagt, jag hoppas att de blir som jag vill. Är tydligen 2a i kön o jag hoppas, hoppas, hoppas.


Seg imorse, första lektionen utgick eftersom att läraren var sjuk. Så jag, Jenn, Kalle o Pontus spelade kort i fiket istället. Jag förlorade....
Den här veckan är en enda lång nedräkning. Jag vill ha lov...Nu...
10 lektioner kvar...

Jag o S gick o hade en trafikdejt med Börje ikväll också. Visste ni att man bör sänka farten när det är halt ute..?


"- Det är lugnt, jag skulle bara slicka dig i örat!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback