Kareokeskola?

Ny vecka, 2 veckor kvar till lov och jag känner mig schitzo idag. Blandning av en otroligt vuxen o mogen människa, blandat med en femårig liten tönt. Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med det, förutom att jag känner mig lite udda för tillfället.

Jag o S hade vår första lektion på körskolan idag, jag hade glömt en liten viktig detalj men fick ansluta mig till gruppen trots detta, i brist på plats fick vi sätta oss längst fram och när sedan läraren kom in höll vi på att få ett skrattsammanbrott, så att säga. ;) Han snackade om tiden vi har på oss, frågade om de skulle bli jobbigt innan han sedan utbrister: "Neej! Det tror jag inte, vi kanske tillomed hinner med lite kareoke!".
Okej, sammanhang?? :P

39491-147

Kommer i vilket fall förhoppningsvis ge oss de vi behöver för att klara det där attans provet, jag hoppas att de inte blir för tididgt för mig bara, men. Läser hellre med S än själv o vi kommer ha mkt att göra sen så jag tror de blir bra.

Lyssnat på Moneybrother ikväll, gillar honom bara mer o mer. Vill få tag på en spec låt såsmåning om.


Nu blir det Scrubs o sömn. Jag har inte läst en sida i Dead Poets Society ännu, borde göra det imorgon. Kan inte tänka på något annat än lov nu dock. Allra minst skolan. 8 skoldagar kvar... Aldrig varit så skoltrött tror jag... måste bli ändring på det här nu...


"-Det här är jag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback