Meditera

Idag lyckades jag försova mig, andra engelska lektionen irad. Inte bra alls, men inte mkt att göra åt.
Kom ner till skolan till Intek och dagen var igång. Inget överdrivet spännande hände förutom sista lektionen då en klasskompis sett en mkt skum gubbe i en av våra datasalar. Någon skulle sitta o meditera, enligt honom. Ointresserad av andragradsfunktioner och nyfiken på annat som jag var drog jag med mig Sara o för att spana in datarummet. Mkt riktigt satt där en liten buddah-gubbe, snaggad, i ett litet skynke med en prick i pannan, helt ensam i datasalen o mediterade.
Vi stack rätt fort. :P

Jag o S var seriösa trafikstuderande sen. Efter en sväng i Präntaren med J. Hela 3 timmar satt vi nere på trafikskolan, jag gjorde första pärmen o läste riktigt långt på nästa kapitel. Riktigt nöjd.

Kvällen har varit lugnt, börjar få lite ångest över hur mkt det är i skolan framöver. Hade velat ha en helt lugnt helg men, 2 prov väntar. Har ingen koll alls.

Blir kanske E-tuna imorgon iallafall, hoppas på att hitta något snyggt.

Sitter o funderar på nya färger o inredningsgrejer till lägenheten. Mamma tyckte ju att vi skulle lägga lite pengar p lägenheten så.. Vill komma fram till något snyggt o övertala henne att komma hit med bil o ett grymt bra humör om någon vecka.

Laters


God Knows - Mando Diao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback