On my way

Precis hemkommen från skolan, gick förbi o handlade färdkost i Präntarn och hoppas innerligt att Donken på centralen stänger 24 o inte 23. Isåfall blir min middag där.

Det mesta är redan packat men smågrejer ska ner, sen ska jag städa o se till att de är snyggt här. Har en känsla av att jag bara kommer att få sitta o vänta på att klockan ska gå sen. Gillar inte tiden precis innan jag ska åka, vänta på att Stockholmståget ska gå, för att sedan vänta på centralen innan det andra tåget går.. osv..

När jag väl ska åka vill jag sitta på rätt tåg direkt så att det bara är att koppla av.

Men, blir förhoppningsvis en bra resa, 7 imorgonbitti ansluter sig Mli på mitt tåg vilket är trelivgt, hela en timmes sällskap till Järpen.. :P

Laters

Update: Packning är färdig, stället så städat som jag orkar, tillräckligt för att inte bli missnöjd när jag kommer hem. 2 timmar tills taxin kommer o hämtar mig, inget bra på tv heller. Vill sitta på tåget nu, börjar bli trött dessutom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback