Orre

Har haft två superdagar i Åre, helt slut i hela kroppen nu och egentligen ingen lust att skriva fullkommligt vad som hände. Men, igår var de bara jag o Jenn, blåste o var skitkallt. Men vi hade kul ändå. Idag anslöt sig Sara, hon såg inte ut som samma människa i backen om man jämför med förra året utan åkte nu som Stenmark himself. Hade superkul även idag.

Kvällen blir otroligt lugnt, vi ska kolla på tv o käka nått gott förhoppningsvis. Även försöka få tag på skjuts till stan imorgon, jag pallar verkligen inte bussen kl 08.55. Jag har än en gång insett att jag hatar Länstrafiken i Jämtland...

Fest i stan imorgon, hoppas att
de blir trevlig, ska sova i vad som är mitt andra hem här uppe, lägenheten på Storgatan... Tur att Linda är gästvänlig :P


39491-155





"- Vad har du för gegg i brallan?
- Jag sa ju att du inte skulle äta så mkt russin!"



Earth Wind & Fire - September

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, vilken härlig bild! ^^ Här var det länge sen jag var inne förresten... Ska börja skärpa mig :)puss Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback