På plats

Då är jag äntligen på plats. Men nu är ju tyvärr det mesta av VM-spektaklet över.
Var uppe i Åre igår kväll, såg Anja o hade det himla trevligt trots kalla fötter. En miss av dom som skrivit programmet gav mig ännu mer ilska än förut över månaden maj och eftersom att min mamma o mina syskon inte är de snabbaste i världen han det bli fullt i "festival tent" o vi fick inte riktigt en lika bra avslutning på k vällen som vi hoppats. Men, som E sa... "Vi såg ju både Martin Timell, Let's dance-Viktor, Joe Labero o "svt-hallåan". Vissas kväll var mer räddad än andras ;)


39491-152


Jag älskar verkligen Åre o allt vad den innebär. Tillomed Stureplans bratsen som man gång på gång hör tycker att det roligaste med hela resan typ varit att åka förbi "Brattland". Jag är på ett sätt nästan glad att VM avslutas imorgon, jag vill komma upp i backen så fort som möjligt, eftersom att så stor del är avspärrad pga vm nu så tänkte ja/vi väl vänta till på måndag iallafall. Sen så :)

Skulle dragit till Mattmar idag o åkt pulka med gänget, men vaknade sent o Linda o co mådde inte helt bra så vi struntar i dom. Jag ska ta en riktigt seg dag, kanske bada el basta o sen kanske åka upp o kolla på "legend tävlingen" med Stenmark o de andra. Får se dock, känner mig så liten vilket fall så de kanske är lika bra att jag stannar hemma. We'll see.



"-Woohaa! Såååg ni? Det var Martin Timell, nu Måste vi be om autograf!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback