Pigg o glad

Jag är pigg, glad o vaken 12.15 en lördagförmiddag:) Nästan förvånad. Spec eftersom att jag varit vaken ett tag.

Ställde klockan för att hinna se klart filmen innan tjejerna skulle åka. Ganska snabbt kom E&B o lämnade lite grejer, nu fattas bara planerna för kvällen. :P
 
Herrarnas super-g blev inställd pga blåst idag, tråkig start. Höll på att åka hem igår, mamma erbjöd sig att fixa biljetter, ett tag var jag på att åka 22 tåget igår men kom sedan på att jag var lite väl impulsiv. Dessutom ska jag till trafikskolan på måndag o kan inte missa det så. Jag ser slalom o Ledin med L & Mli när jag kommer upp på fredag istället ;)

Ska försöka hitta en plan för kvällen, annars blir dagen lugn. Skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback