Svull

Dagen till ära, bland rosor och lyckliga männsikor har jag nog ätit mer än nånsin. Migratoria delade ut geléhjärtan o gjorde reklam för sig själva, elevrådet hade ansträngt sig o bakat bullar, vilka försvann fortare än någon han säga "vem har orkat bakat alla dessa".
 
Blev i vilket fall för mkt bullar o godis innan lunch. Var sedan sesamnuggets i matsalen vilket jag inte kunde motstå.. Gunnar var trött så vi fick gå hem "o göra instuderingsfrågor". Både han o vi visste att det inte skulle bli så.

(Dagens grej är att mitt irritationsobjekt, G, tydligen huxflux slutat. Ingen vet väl egentligen riktigt varför. Han är bara försvsunnen, bordet städat o allting. Lite skumt. Det som känns konstigast är att jag precis börjat vänja mig vid honom. Frågan är nu bara vem som ersätter honom? Känns inte jätteroligt med en helt ny lärare mitt i terminen, spec inte med mina halvkassa resultat i ämnena... Men, jag hoppas att de blir bra o att vi får GE i samhälle iallafall, vore kanoners.)

Jag o S fixade att vanorna i "Måndag/Onsdags chokladklubben" inte bröts och gick sedan hem till mig innan vi gick på trafikdejt med Börje. Kvällen ägnas åt något så kärleksfullt som packning och tv-tittande. Åker imorgon kväll, börjar känna att jag vill vara kvar nu, blir alltid så..

Men, som sagt... Packa.
Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback