Telefonförsäljare

Sen dag, ingen kreativitet alls under bilden så den var otorligt seg. Har haft saftsnack med Jenn idag o måste säga att dagen överlag varit nice.

Anja fixade guld i super-g :D Mkt bra gjort, bara av att se försnacket på Aqua (vilket var de enda jag hann med..) blev jag sugen att åka hem... Jag vill ha sportlov!

39491-148


Hoppas iallafall att det går lika bra i slalomen, så att jag får vara med om lite av det roliga också. :P

En extremt jobbig telefonförsäljare ringde nyss o försökte sälja en hink med tvättmedel till mig, en hel hink på typ 20 liter, skulle "endast" kosta 1100:-. Vilket kap! Det är ju precis vad jag vill lägga mina pengar på, jag menar. Jag som tvättar så ofta o är så stark, behöver ju verkligen en 20 liters hink! Not.. :P
Det komiska var att jag lät honom prata, han måste tycka att han var väldigt bra o en duktig säljare, för han lät extremt nöjd o övertygad av sitt eget prat (well, hans jobb men ändå..). När han har dragit hela sitt manus så säger jag min standardfras till telefonförsäljare.."Visst måste man vara 18 för det här va?"  Lika roligt varje gång. :) Enda gången jag är riktigt nöjd med att säga att jag är 17, o inte myndig..
Han svarade då med den otroligt intilligenta "- Joo, de måste man ju.. Men din mamma då.. är hon över 18?"..
VA? Smart grabben ;)

Nog om det, inget tvättmedel för mig denna gång... Ska väl försöka ta tag i samhällskunskapen ikväll, även läsa några sidor i DPS. Får se hur mkt jag orkar med..troligtvis inte allt för mkt...

Au revoir!




What you need - POOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback