Tomt

Jag är tillbaka i Strängnäs igen, väldigt skönt och jag är superglad att Saras supermamma ville köra hem mig igår kväll. Pa lyckades nog smitta mig för jag har blivit jätteförkyld o det hade inte varit bra för mig att släpa runt resväskor hela dagen.

Har bara tagit det lugnt hemma, kikat på tv o sovit, även sett det absolut sista OC-avsnittet. Ska inte analysera det allt för mkt här, då jag vet att det bara är Linda som bryr sig :P Men trots att det bara gått neråt de senaste säsongerna tycker jag att dom lyckades avsluta helt ok. Och även om det är tråkigt så tycker jag att det är bra att det fick sluta nu innan det gick ännu längre. Är dock en konstig känsla att inte ha någon serie alls att följa längre. Om det är positivt el inte vet jag inte riktigt ännu, återkommer nog om den saken när jag hittat nått nytt.. Vilket jag lär göra tidsnog.

Ska pallra mig ner till trafikskolan sen hade jag tänkt, även om jag mår rätt dåligt. Behöver handla också så jag får göra det på vägen. Helt tomt i kylen, det är väl det positiva med att jag inte har någon matlust, annars hade det varit jobbigt.. :P

Har kommit 35 sidor i boken som ska vara klar på onsdag. Går frammåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback