Undanflykter

Har precis kommit hem från trafikskolan. Jag är mkt glad att jag har Sara, vet inte riktigt hur det hade gått annars. Idag pratade vi bla trafikmärken. Det kunde gått bättre för vår grupp :P haha.
Vilket som, nu är jag alltså hemma, inte ätit middag, inte duschat och borde plugga samhälle. Dock så är Källström & co på tv (bilden ser ut att vara från stenåldern...), går inte så bra för Sverige nu dock men... Det är en bra undanflykt. Jag har verkligen ingen lust att plugga. Måste undersöka vad som ska vara med i företagsrapporten också. Orolig över det där, ska vara postat o klart imorgon. Skrämmande :S

Ingen koll alls känner jag, mitt jobb så jag ska kolla upp det på en gång.
Blir nog inte spec mkt sam ikväll, får gå ändå. Bokpratet gick bra idag iallafall, nöjd över tiden jag la ner på boken i förhållande till pratet=)

Fick mina "skolkläder" idag! Tröjan passade perfekt, otroligt nöjd faktiskt, byxorna kunde varit längre men det var väl ingen överraskning.. ;)

Laters


Update( 01,14): Klockan är för mkt, jag har suttit hela kvällen sen jag kom hem o skrivit företagsrapport. Inget plugg alls på samhällen, stress över företaget och förtillfället känns det inte som jag går på engelskan imorgonbitti.. Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback