2007

"-Malin!
- Mmm?
- Ska du bada bastu?
- Jaa...
- Lilleman sitter o väntar"




Våran hund är inte riktigt hundra i huvet ibland tror jag, hundar ska inte gilla så hög värme och absolut inte ha koll på när den är av/på och därför sitta o skälla utanför när den är på för att komma in så fort som möjligt.

Trevligt igår, hade roligt hos Linda, gick till badhusparken till tolv o tittade på raketerna o blev nersprutad med någons champagne. Träffade även folk från Europa, av någon anledning har "Vem vill gå på Thomas nu.." populär låt för mig under festligare omständigheter. De förstod iallafall vad som menades med den.
Träffade massa roligt folk, vissa mindre roliga. En kille spydde på min filt som jag skulle sova med, så jag fick låna en sovsäck. Imorse när jag vaknade upptäckte jag att någon uppenbarligen använt den tidigare då det var en halvstor vit fläck torkad på insidan av den, disgusting!

Somnade runt fem och hade allt som allt en väldigt trevligt nyårsafton med trevligt sällskap. Har tagit det lugnt i stan hela dagen innan Oskars pappa hämtade oss runt 15. Vinkade av tjejerna som ska åka tåg ner ikväll, själv ska jag väl skynda mig ner i badrummet och öppna bastudörren för Lilleman, annars kanske han lackar ur på mig... 


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback