Brieberoende

Jag har ganska fort kommit in i att vara hemma mkt senare än tidigare och ha långa håltimmar på dagarna, man vänjer sig fortare än man tror, inget att göra åt schemat heller så det blir väl bara att accpetera läget och framöver kanske börja utnyttja håltimmar som studietid så att man slipper det hemma på kvällen sen. Känns tungt när man väl sitter i skolan o är mkt mer sugen att fika el något.

Har märkt att jag har 4 nya ämnen just nu, vet inte vad jag tycker om Internationell ekonomi ännu då vi fick en märklig början på den kursen med ett grupparbete innan läraren berättade vad den handlar om. Men, blir nog bra till slut vilket fall.

Skolfikets mackor med brie&salami är outstanding, hade nästan glömt bort dom när jag idag, återigen föll i fällan. Farligt nu när vi faktiskt har tid att gå dit varenda dag.

Jag provade en skinnjacka med S efter skolan, otroligt skön krage, bortsett från den såg jag ut som en blandning av en gammal klasskompis som inte är en av mina modeikoner och en mc-brud som misslyckats se farlig ut. Dessutom var den alldeles för kort i ärmarna. Som vanligt.. :(
Ska verkligen anstränga mig för att hitta en vårjacka iår. Har inte varit i behov av någon förut så när den upptäckten slog mig förra året, slog den mig hårt.

Upptäckte nyss att jag tydligen lyckats köpa fel sort kyckling. Jag vet inte vad jag köpt förut, men nu har jag iallafall bröstfiléer. Vilket innebär att det var 3 st kolosalt stora bitar i påsen, tillskillnad från det iallafall 15 de brukar vara annars. Fast mindre dock. Spännande...kanske ska tillaga dessa på ett mindre snabb sätt.



"- Varför köper man en laptop för 22 000?
- Men det är praktiskt, då slipper jag be om skjuts när jag ska på LAN!"
Som sagt, fö05b, dina vänner i nördigheten





Har kollat på bilder... Ingen är så het som jag i grön byxdress, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback