Drömprinsen

Jag tittar på Sing-a-long o fixar fotoalbumen, har en väldigt skön lördagkväll.
Kim Sulocki är med i Sing-a-long. Jag kommer ihåg då "Nya Tider" började, jag tyckte att han var så
otroligt söt och han var väl något av en drömprins för mig då. Det är rätt komiskt nu i efterhand då jag tycker att han ser ganska mesig ut och tycker mest att det är roligt att de flesta jag tyckte var snygga då såg ut ungefär som han. Idealet kanske? :P

Annat roligt är att jag som förut inte alls tyckte att Linus Wahlgren är snygg utan snarare supertönt, har börjat tycka att han faktiskt ser bra ut. Han är, även han med i programmet. ;)

Eftersom att jag ändå håller på o skriver kan jag påpeka att Sulocki fixade 8 rätt i "ett ord fattas grejen" bara för att han har medverkat i musikalen låten kom ifrån. Fuskigt.

39491-139
Kim Sulocki, inte längre drömprinsen :P


Mina fotalbum blir otroligt snygga btw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback