Familjedag i stan

Blev väckt av ma imorse, fixade iordning mig och var sedan redo att trycka in hela familjen i bilen. Blev riktigt trångt i baksätet, är inte varje dag vi sitter alla tre syskon där.

Åkte in till stan, mamma höll på att spricka av nyfikenhet eftersom att en "försändelse" från Kina väntade på henne hos DHL, vilket senare visade att vi kanske får besök senare i veckan.

Hur som, vi gick o käkade allihopa när vi kom in till stan, det var också väldigt länge sedan vi gjorde det tillsammans allihopa, alltid någon som saknas så det var väldigt roligt. Åt friterad kyckling o fläskfilé tills jag sprack.

Jag gick sedan för mig själv o kollade på lite kläder för att få så mkt som möjligt gjort, eftersom att jag vet pappas tålamod så är det bäst att göra allt så fort som möjligt om jag skulle få skjuts hem. Kollade mest efter ett par stövlar som jag fortfarande letar efter men inte hittat. Mamma tipsade om ett par hon sett o då jag provade dom insåg jag att det var ett väldigt bra alternativ till de otroligt snygga på Åhléns City i Sthlm (för 2700:-....), var 50% rabatt och min storlek fanns. Perfekt tänkte jag o provade. Dock var skaftet sjuukt stort o jag skulle fått plats med en vad till i dom. Jag har aldrig upplevt att jag har ovanligt smala vader?
Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hitta ett par stövlar jag är nöjd med... Kommer hinna bli sommar o för varmt att hitta några innan jag finner det jag vill ha.

Hittade istället lite annat, en tröja, lite undies, en söt "miniväska" som jag inte riktigt vet om jag ska använda som sminkväska el för småsaker i min nya stora, återstår att se.

Ringde till Kina när jag kom hem,  utan resultat då "the resident manager" inte jobbade. Gick till syrran en sväng, träffade hennes barn som vägrade att sova o gick sedan därifrån lite finare i håret.


Imorgon ska jag o Linda tönta oss hela dagen, planerat sedan länge o de kommer bli great tror jag =)
Ska väl även tönta mig lite nu innan jag lägger mig för att få några timmars skönhetssömn. Saknar min säng i S-näs, min gamla här hemma är bortbytt eftersom att den tydligen var syrrans, så nu är min nuvarande stenhård.

Tönteri o sömn.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback