Fredagsfunderingar

Idag har jag avslutat 2 kurser, naturkunskapen var inte speciellt ansträngande då jag och Jenn genomtänk slet lite extra innan jul för att slippa redovisa den här veckan. Lite värre var det dock med matteprovet, som trots att de inte kändes speciellt bra, känns bra. Om jag inte klarar det alls blir jag förvånad, jag hade höga mål i början men insåg att jag kanske borde sänka dom lite för att slippa bli besviken o jag hoppas att det går lite bättre än bra bara. Håller tummarna.

I vilket fall är det hur skönt som helst att avslutat kursen. Jag läser numera, eller from tisdag, MaC. Hoppas att det finns mer tid på den kursen än B, samt att Mlis kommentarer om den, så långt som hon har läst inte stämmer. Jag tror att de blir bra :)

Nu ska jag ägna nån timme åt att göra min lägenhet till något mindre liknande en sopcontainer, tänkte storstäda imorgon men eftersom att det ska tittas på film o dipppas med Mupp-Mange ikväll måste något göras innan dess.

Vi snackade om sneakers idag, Sara sa att hon inte gillar sneakers på killar, Jenn var lite mittimellan o för mig finns det knappt något annat alternativ. Sneakers i olika modeller funkar till typ allt och ett par riktigt snygga skor på någon kan få mig att falla pladask. Jag har även insett att jag själv inte alls använder sneakers lika ofta länge, vilket jag märkt att jag saknar. När jag gör det går jag i mina alldeles för gamla, helt sönderslitna, så nästa inköp får nog bli ett par... Önskar att jag kunde hitta de jag såg i Köpenhamn någonstans, inte gått så bra dock. Får fortsätta hålla utkik el vänta lite till så kommer säkert vårens grejer snart.


(Förövrigt grym service på SnS, mailade en fråga o hade svar 28 min senare. Måste ta mig till Söder nästa gång jag åker till Sthlm...)



 


"- De här korvarna, har Joakim tagit ut ur frysen..."




Don't want to hurt you - The Sounds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback