Gnu

Har haft en riktigt skön helg, tagit det lugnt o tog en runda i spåret idag. Jag älskar sånna här "göra ingenting helger" emellanåt.

Just nu blåser det ganska mkt ute, lät precis som att ett fönster brevid gick sönder el något. Hela mitt fönster svajar men jag hoppas att det ser värre ut än vad det är. Kaos på centralen tydligen, glad att jag slipper vara där för tillfället.  Hoppas att mina mer sydvästligt bosatta vänner klarat sig bra under dagen, som jag kom fram till i början av december, så blåser det nog alltid mer el mindre i Lund. :P

Min teori om att jag inte är speciellt bra på att spara saker (mat) under längre tid stämmer bättre än jag trodde. Hallon är beroende framkallande...





Catch - Eddie Wheeler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback