Hål

Vårat schema är verkligen speciellt. Håltimmar är "såå 90-tal" enligt rektorn, o jag har faktiskt varit aktiv o utnyttjat några av dom.  Men idag känns de tungt. Speciellt när halva klassen slutar 11.30.

Men, vi sitter nu o halvjobbar lite inaktivt med vår presentation till företaget vi ska göra på torsdag. Mkt snack också. Gs lektion var sömnvarning på som vanligt. Faktum var att flera i klassen somnade till filmen. Inte jag dock. 

Men, bild sen. Borde ta o rita minst en bild innan lektionen börjar om nån timme.


Helt sjukt att jag fortfarande är trött efter i helgen, somnade för sent igårkväll också, ändring på detta.
Min mamma ringde o gnällde på hur jag klär mig igår o jag märker att mina fasta ståndpunkter vad det gäller kläder/väder. Jag har nog fjollat till mig.


Nu ska jag väl göra som resten av laget. Företagande...


"-När det är så här kallt handlar det inte om att se snygg ut, det handlar om överlevnad!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback