Husligt..

Jag har bestämt mig för att vara lite huslig idag. Tvättstugan om typ en timme, ska tvätta allt som tvätta går ungefär.. Måste ringa mamma o rådgöra om gradantal..

Ska städa lite också, förstår inte hur fort det blir smutsigt/stökigt här inne. Helt sjukt..
Så kvällen blir väl inte jätterolig men känns väl forhoppningsvis bättre att komma hem imorgon eftermiddag.

Jag o S ska boka klipptid imorgon, på tiden. Vet inte hur länge jag har snackat om att jag ska göra det. Har inte bestämt mig om jag mest ska toppa eller våga mig på en lite större förändring men det återstår att se.

Har beslutsångest ang Kungsberget med skolan. Var helt inställd på att inte åka ett tag, men nu kan jag ev få ner mina egna skidkläder+googles o då känns det mer lockande. Isåfall skulle dock min plan om att åka med liten resväska upp på lovet raseras och det är något jag längtat  efter. Att resa med liten packning. Så vi får se.
Först och främst borde jag tänka ut om jag ska anstänga mig för att inte frysa ihjäl under morgondagens idrottslektion, eller åka som jag är. Det får också tiden utvisa.


Sommarkänslor

Ella fyller år idag :) Glömt att skicka hennes paket, har lite dåligt samvete över det, men får göra det i veckan.


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback