Idrottsgalan

Idrottsgalan ikväll, har tittat mestadels på den men även zappat lite mellan en dokumentär om "Lundsberg". Där kom dagens mest...märkliga kommentar.

"Det var vissa som tog taxi till Örebro, flög till Heathrow, tog taxi till London, åt lunch för att sedan åka hem igen o vara tillbaka innan "innetid" (---) Många har tillgångar men det är inget som märks med divalater eller något sådant."
rektorn på Lundsberg o jag kanske har olika uppfattningar på divalater?


Tre Kronor fick pris som bästa lag men inte Jerringpriset, det tog Kallur.
J får kalla mig tönt om hon vill men jag tycker verkligen att det är hur kul som helst med sånna här galor, med sport på tv överhuvudtaget. Även om jag tycker att VM- &OS-guld samma år kanske är lite större än Kallurs EM-guld så är hon välförtjänt också. Flera än hon o Tre kronor.

Varje gång jag ser klipp från Paraguay-matchen i somras kan jag inte glömma hur avundsjuk jag var på killen som satt brevid mig på tåget upp i somras. Han fick ett samtal och fick höra att han hade fått biljetter, han var hur lycklig som helst. Troligtvis ännu lyckligare väl där. Men, jag hoppas på EM i Schweiz/Österrike...Eller nått.. :)

Micke Tornving gjorde en skön grej om en Gäddedebo, roligt, eftersom att han nästan är därifrån. Orup stod för kvällens fulaste blixtlås, vet inte om jag sätt något så illa på väldigt lång tid.


39491-141
Lundqvist

Efter klipp från medborgarplatsen i februari måste jag lägga in den här bilden.
"Man lever bara en gång"




Varför har vi så svårt att kommunisera? Jag kan ta att jag inte är felfri hela tiden men du borde känna mig tillräckligt bra för att märka när det räcker. Du borde också lyssna på det jag försökt säga dig så många gånger.Varför funkar det inte?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback