Impulsshopping

Idag har vi jobbat och varit ganska aktiva med företaget, behövs, legat lite på is ett tag. Men nu är vi igång igen och har kommit fram till att vi ska lägga lite mer energi på försäljning.

Efter skolan gick jag till Präntaren. Jag såg igår ett väldigt spännande recept som jag tänkte försöka mig på att laga, jag äter annars väldigt enformigt och med samma ingridienser så idag blev det mkt från Coop som jag nog aldrig handlat i hela mitt liv. Spännande! Får se hur det går o smakar sen bara ;)
Tänkte på igår när jag var där, varför jag handlar där istället för på Ica egentligen. Gillar o har nog alltid gillat Ica bättre. Coop har otroligt rörigt, dålig prismärkning, ingen struktur eller logik alls bakom placering av varor och dessutom, upptäckte jag idag, grymt otrevlig personal. Och sämre utbud...
Fick gå till Ica senare för att "kompletera" de som inte fanns på Coop...

Han även med att i jakt på en festtopp köpa en mysset, ett par jeans o ett par leggings. Alltså inget av det jag egentligen var ute efter.. :P Min tanke då jag gick ut från matbutiken, där jag var först, var "Det är så skönt att ha pengar, nu ska jag försöka att inte bränna allt direkt". Lyckades inte så bra... 10 minuter senare, några hundra fattigare.. :P
Tror dock att jag ska lämna tillbaka mysgrejerna, jackan var lite kort och även byxbenen... Känns tungt då de satt otroligt bra upptill.. Byxorna alltså. Om jag skulle behålla dom skulle dessutom den totala summan för myskläder denna månad nå pinsamt höga siffror så jag tror att dom får följa med ner imorgon el på lördag. Men som sagt...Byxorna satt otroligt bra, var supersköna och snygga, om man bortser från att de fattas nån cm...

Ska som sagt laga spännande mat om en stund, hoppas att det blir gott.
Riktigt stolt över mig själv att jag vågar mig på så många nya saker på en gång :P




"-Ursäkta, jag har sträckt skinkorna, ni skulle inte vilja hjälpa mig att plocka upp mina nycklar?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback