Kliar i fingrarna

Jag är otroligt sugen att uppdatera min garderob, rätt märkligt hur jag mitt under "vintersäsongen" alltid hamnar i en svacka, inte vill handla någonting för att sedan vända totalt. Jag kollade på vinterskor i Ösd, kände att jag kanske skulle satsa på ett par riktiga vinterskor för första gången på många år, men efter att ha kommit tillbaka hit ner igårkväll börjar vårkänslorna smått komma och jag vill inget hellre än att hoppa 2 månader frammåt i tiden så att det kommit lite nya kläder till affärerna, temperaturen får ligga på det den gör nu utan att det är konstigt och man faktiskt kan ha lättare kläder på sig. Åh vad jag vill ha vår. Sitta o käka glass nere på bryggan... Sweet..

Jag vill bara åka upp till Sthlm o bränna min lön så fort jag får den. Känns dock inte som en jätte genomtänkt plan, eftersom att de är väldigt lite vårgrejer nu. Men, åh.. jag skriver för intet nu känner jag.. :P

Istället för att sitta här o dagdrömma borde jag plugga matte. Nationelltprov på fredag och det känns sådär just nu... Om en vecka börjar C-kursen. Blir spännande om jag tycker att det var ett så självklart val som för snart ett år sen då jag valde att läsa den. Förhoppningsvis :) :P Snart är det lördag igen :)

Jag vill resa!




 Duschrummet på idrotten:
- Det blir så kallt när man duschar!
- Mmm, men här var det varmt på golvet iallafall...
plaskar med foten
- Shit, jag kanske står i nått!



Det finns bara ett sätt att flyga
Och det enda sättet att flyga på...
Strö lite socker på mig  -  Timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback