Låång dag

Veckans troligtvis längsta dag är avklarad. Jag tycker att det är riktigt taskigt att lägga schema så att man slutar 16.30 en fredag, efter lunch har vi 3 lektioner. Alla över en timme långa. Dock var jag piggare än jag trodde inför sista lektionen. Läraren som jag bara får bättre uppfattning om sa flera gånger hur glad han ar över att vi hade lyssnat, låter lite kul när de kommer från en lärare. Vad ska eleverna göra om inte lyssna på lärarens föredrag? :P
Dock hyser jag större agg mot G än på länge. Legat rätt lugnt ett tag men människan går inte att kommunicera med. Innan jag efter lektionen idag gick för att prata med honom tänkte jag verkligen på att vara lugn o sansad (har varit lite olika med hans o mina samtal tididgare...) o att ha tålamod med att förklara på flera olika sätt eftersom att han sällan förstår, o jag kan ha svårt att förklara vad jag verkligen menar. Men efter 3 riktigt bra försök från min sida o han fortfarande inte lyssnar på vad jag säger utan pratar om något helt annat gav jag upp o gick därifrån. Det är nästan komiskt vilket irritationsobjekt den mannen är för så många. Kan inte annat än att skratta när jag tänker på:

"Hej gummor, jag älskar er o saknar er jättemkt, men vi syns på måndag. Jävla G"
Det smset talar för sig själv tror jag.. :P

Köpte en topp i en märklig färg idag, har förbjudit mig (eller..S hjälpte mig att förbjuda mig...) från att köpa flera svarta plagg nu, eftersom att hela min garderob inprincip består av grått & svart. Så, ändring på det.
Jag tänkte även vara lite banbrytande och prova nått nytt, så det blev en ytters konstig färg på en söt topp i övrigt. Blir förhoppningsvis den imorgon. Jag vänjer mig mer o mer vid färgen, trots att jag känner mig lite osm Carola i den...

Ikväll ska jag ta de lugnt, förhoppningsvis somna tidigt för att imorgon möta tjejerna hyffsat tididgt, handla födelsedagspresenter, mat o sedan laga middag för att senare gå vidare. Hade en tanke på att kanske damma av Kaj, men jag är inte riktigt säker...Får se om ajg kommer ihåg det imorgon...

Later




"-Han uppskattade de tyska kvinnornas kyskhet, annars var hans tycke för tyskarna inte så smiskande"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback